Roadkill

Огляд слота Roadkill

Щороку мільйони тварин у всьому світі зустрічають трагічну долю, гинучи на дорогах. Настав час їм виступити і взяти справу у свої лапи. Тато Ведмідь, Кролик Фред і Олень Джо прибули, готові зустрітися з будь-яким випробуванням віч-на-віч. Це створює основу для нового захоплюючого ігрового автомата Nolimit City Roadkill, ще одного інноваційного створення студії, відомої своїм розширенням кордонів. Як це прийнято в іграх Nolimit City, Roadkill може похвалитися безліччю цікавих функцій. Давайте відразу зануримося.

Особливості ігрового процесу та бонуси

Roadkill розігрується на сітці 5×3 із 99 способами виграти. Гра може похвалитися високою волатильністю та RTP 96,04%.

Колекціонери: функція «Колекціонер» активується щоразу, коли в грі знаходиться дика тварина, що стрибає. Кожен колекціонер візуально пов’язаний з відповідним Jumping Wild за кольором та типом. Коли Jumping Wild блокує машину, він збільшує значення відповідного Колекціонера на 1. Якщо Колекціонер досягає максимального значення 5, він активує функцію поліпшення, покращуючи його Jumping Wild залежно від його типу. Коли функція покращення активується, вона перетворює звичайне серце на броньоване серце, починаючи зліва у списку сердець. Якщо якісь серця відсутні, натомість до списку сердець додається броньоване серце зліва.

Заклик до зброї: два символи розкиду активують режим «Заклик до зброї», даючи два звичайні серця і 2 диких символи, що стрибають. Якщо в цьому режимі випадає третій символ розкиду, він запускає безкоштовні обертання Team Assemble і відновлює всі звичайні втрачені серця. Режим гри завершується, коли не залишається серця.

Папа-ведмідь: діє як дикий символ, що стрибає, переміщаючись у випадкову позицію в зоні битви (барабани 2, 3 і 4) між раундами. Коли він активний, він включає загальний множник. Він намагається зробити один крок за секунду обертання в будь-якому напрямку і може один раз заблокувати машину, завдавши дві шкоди ліворуч і праворуч. Щоразу, коли машині заважають, загальний множник збільшується в 1 раз, максимум до 5 разів, а значення Колекціонера збільшується на одиницю. Якщо його Колекціонер досягає максимального значення 5, він застосовується з множником x2 для Jumping Wild до кінця ставки.

Кролик Фред діє як дикий стрибаючий персонаж, переміщаючись у випадкову позицію в зоні бою між раундами. Він може блокувати машину кілька разів, завдаючи одне очко шкоди ліворуч і праворуч. Коли автомобіль зупиняється, він залишає Wild на своєму місці, а потім перестрибує на нове порожнє місце. Якщо його Колекціонер досягає максимального значення 5 під час свого першого стрибка, він застосовує пастку у своїй початковій позиції. Пастка може заблокувати та пошкодити машину лише один раз, перетворюючись на Wild, якщо вона блокує машину. Якщо Пастка не може зупинити або вдарити будь-яку машину, вона забирається до завершення обертання.

Олень Джо: діє як Jumping Wild, переміщаючись у випадкову позицію у зоні бою між раундами. Він діє як Split Wild і спрацьовує лише тоді, коли блокує машину. Він намагається зробити один крок при кожному обертанні в будь-якому напрямку і може один раз заблокувати машину, завдаючи одне очко шкоди ліворуч і праворуч. Коли машину заблоковано, всі символи в тому ж ряду та напрямку, звідки приїхала машина, розбиваються. Якщо його Колектор досягає максимального значення 5, функція поділу тепер розрізає всі рядки, а не тільки один.

Машинки Хіллі та Біллі: ці машини активуються, коли тварини беруть участь у грі, та активуються між обертаннями. Існує два типи машин: Автомобіль Хіллі (зелений) з одним хітом, який завжди прибуває першим у кожному раунді та вимагає одного удару, щоб його зупинити, та Автомобіль Біллі (червоний) з двома хітами, який з’являється лише кожен п’ятий раунд під час гри. Збір команди або кожен раунд під час штурму звалища. Коли автомобіль входить у гру, він переміщається області барабана, починаючи з правого боку і випадкового ряду. Якщо Jumping Wild блокує машину, одне очко життя видаляється. Якщо окуляри життя сягають нуля, машина зупиняється. Якщо машина перетинає область справа наліво, не зупиняючись, вона випадково обирає новий ряд і починає рух заново. Успішний рух вперед-назад або ушкоджує броньоване серце, або видаляє нормальне серце, починаючи з правого кута списку сердець. Функція закінчується, коли у грі не залишається жодного серця.

Збір команди: активується при зборі 3 скаттерів під час основної гри або «Заклику до зброї». При активації він дає три серця або відновлює будь-які втрачені нормальні серця. Червона машина стає активною і при кожному п’ятому обертанні наближається до зеленої машини. Це може призвести до бонусної функції «Напад на звалище», якщо всі три Jumping Wilds були покращені. Режим гри завершується, коли не залишається серця.

Напад на звалище: ця функція активується тільки тоді, коли всі три Jumping Wilds були покращені. При активації він дає три серця або відновлює будь-які втрачені нормальні серця. Червона машина активна під час кожного обертання, як і зелена машина. Окремі збирачі Jumping Wilds замінюються загальним збирачем, починаючи з 0, який запускає контрольно-пропускний пункт щоразу, коли досягає своєї межі. Режим гри завершується, коли не залишається серця.

Roadblock: ця функція активується при накопиченні в цілому 20 попадань, що дозволяє використовувати її для наступного обертання. Він починається з відновлення всіх нормальних сердець і перетворює всі Jumping Wilds, щоб вони покривали цілий ряд кожен у зоні бою. При активації в гру вступають автомобілі Hilly і Billy, кожна з яких випадково потрапляє в один ряд і активує функцію, засновану на попаданні в ряд:

  • Top – випадково додає один Wild на 5-му барабані.
  • Середній розділяє всі ряди на п’ятому барабані.
  • Внизу подвоює Wild 3×3.

Цей порядок залишається незмінним, і кожен рядок можна виконати двічі. Коли обидві машини зупинені, всі три ряди поєднуються в один великий Wild 3×3, що охоплює всю зону бою. Після завершення виплати Wild 3×3 знову поділяється на Jumping Wilds, а Total Collector скидається до 0.

Купівля безлімітного бонусу: у вас є можливість придбати доступ до різних бонусних функцій у розмірі від 100 до 500 разів більше за базову ставку. Team Assemble можна отримати за 60-кратну суму ставки, а Junkyard Assault можна придбати за 500-кратну суму ставки. Lucky Draw також можна придбати за ціною, що у 200 разів перевищує ставку.

Дизайн та саундтрек

У Roadkill гравці потрапляють в унікальний світ, де такі персонажі, як Папа Ведмідь, Кролик Фред та Олень Джо, об’єднують зусилля, щоб перешкодити грізному дуету Хіллі та Біллі, сіл, одержимих бажанням збити їх на дорозі. Дивна тема гри доповнена мультяшним дизайном. Розташовані на пустельній дорозі, низькооплачувані символи Roadkill включають такі предмети, як мішок для сміття, жолудь, пастку, автомобільне колесо і бочку. Найбільш високооплачувані символи представлені трьома тваринами та парою сіл, відомих як Хіллі та Біллі.

Що стосується звуку, в базовій грі немає музики, натомість використовуються випадкові гудки та звуки засмучених персонажів. Однак ситуація приймає оптимістичний оборот, коли запускаються бонусні ігри, що супроводжуються живим та динамічним саундтреком, що покращує загальний ігровий процес.

Нижня лінія

Roadkill від Nolimit City пропонує широкий набір функцій, а також похмуро-гумористичний та химерний дизайн. Папа Ведмідь вводить множники, Кролик Фред залишає за собою символи Wild, а Олень Джо розділяє символи під час блокування машин. Присутність автомобілів додає додатковий рівень азарту, коли вони переміщаються по рядах між обертаннями в таких функціях, як «Заклик до зброї», «Збір команди» та «Напад на звалище». Коротше кажучи, Roadkill пропонує захоплюючі ігрові автомати з потенціалом вражаючого виграшу в 11091 разів, успішно поєднуючи гумор і азарт в унікальній ігровій пригоді.